4.7.02

Ma pean ju ometigi ütlema, et ma homme Pärnusse Candy Dulferi ja RinneRadio kontserdile lähen. Sellest võiks tulla ju üks nice chill-out. Sest eelmisel nädalal Pärnus käies oli küll selline tunne, et ... teate seda lugu "On suvi ja Pärnu ja Rannahotell.."? Vaat' selline tunne oligi. Õiget suve ei olegi, kui jalad pole vees käinud, silm pole Pärnut näinud ja maasikad pole kõhtu pugenud. Mul nüüd on.

Ja veel. Kas te olete midagiGI oma elus kuulnud muusikalist "Rent"? Mina ei olnud. Aga nüüd olen. Ja ei saa sellest enam lahti: kujutage mind ette, kõrvaklapid kleebitud kõrvade külge ja CD-mängija taga tilberdamas. Et ikka mitte ükski lauluke kaotsi ei läheks. Ja kui plaadid otsa saavad, kuulan jälle algusest peale... hmm, freaky. Tegelikult on lugu kurb - 8 sõpra, kes NYC-i õnne otsima lähevad. Ja siis üksteise järel HIV-i nakatuvad...

0 comments: