2.8.02

...emad räägivad köögis retseptidest
isad suures toas autodest
lapsed mängivad oma toas
mäletad?...
(Meelis)

Kas te kujutate ka ette, et ma olen nii kaua vait suutnud olla ja mitte midagi oma elust kirja panna. Mitte et nüüd kõike tagantjärele kordama hakkaks ja vestaks, kuivõrd mõnus on folgisuvine Viljandi ning kuivõrd igav niisama-suvine Tartu... aga ikkagi. Pärimusmuusikafestival lõppes suurejooneliste pidustustustega ja andis mulle mõista, et päike joodikutele ei halasta. Ka andis see mulle mõista, et sinna tasub (tagasi/edasi/jälle/veel) minna, sest ainult seal saab neli päeva aastast seesugust süüdimatut õnnetunnet tunda, mida mujal nii-väga-ei-kohta. Muidugi, koos armsate inimestega.
Täna kolisin oma korteri vaata-et-päris tühjaks. Paar kotti muidugi jäid, aga ma loodan, et uus üürnik Reno seda väga pahaks ei pane, et tal kapinurgas mõned potid, madrats, teip ja käärid konutavad... (eksju?)

Kolleeg Urmas pakub mulle maja. Maksab 36 miljonit. Keset Tallinna vanalinna. Soovite? Igakuine sissemakse on 185 000 krooni. Nämma!

0 comments: