29.10.02

Pealinnas on sügis. Külm ja kare, aga siiski sügis... Ja, nagu ma kuulsin, et Tartuski on talv lahkunud. Ühesõnaga, minu lootused, et "pärast talve tuleb ju kevad" olid asjatud, kuna enne jõudis sügis tagasi tulla. Kas pole loogiline mõtteavaldus? Hmm, mulle endale vähemalt tundus küll. Ma ei saa aru, mis meediaga juhtunud on - nagu põetakse mingisugust valimisjärgset painet, et peaks hullult kütma ja kangutama kõiki ja kõike; leidma, kui valesti ikka kõik on ... ja ometi õhkub kõikidest artiklitest adumatut väsimust. Võib-olla on see normaalne. Eile vaatasin uut telesaadet "Foorum", kus praegune ja endine sotsiaalminister Raivo käe all diskussiooni edendasidŽ(etendasid?)... Piinlik oli, tunnistan. Saatejuhist sõideti esimesena üle. Siis sõitsid sotsiaalpoliitikud Oviir ja Nestor üksteisest üle ja diskussioonist polnud juttugi. Milleks, ma ei saa aru. Mida me siis nüüd enam teada oleme saanud - seda, et ravimifirmad ministrite kaudu oma pakenditele heakskiitu loodavad? Hmm, what else is new? Või et "keegi soomlanna laste toetamise ära lõpetas"? Please, milleks seesugune adumatu pealiskaudsus? Võib-olla olen lihtsalt eemalolev ja pire? ;)

0 comments: