22.11.02

Mul on tunne, et horoskoobid on head ainult haledaks ja hambutuks eneseõigustuseks. Või ettekäändeks. Ma ei tea. Eile, jah, kirjutab Postimees, et istu parem kodus ja lesi - parim päev lõõgastumiseks, noh. Nii ma siis istusin õhtul ja vaatasin "Kabaree" filmi. Aga täna!? No, palun. Niigi on s... tuju ja tohutu melanhoolia ning siis peaks veel kuidagi ehk sobitama/identifitseeruma parastavate lausetega nagu "oled rahul, et valisid just sellise eluviisi - tore perekond ja head sõbrad täiendavad kõike, mis sul juba on; sul on kaaslastele üsna palju pakkuda." Midagi ei ole mul juba. Isegi kõrgharidust ei saa ega saa omandatud. See oli siis nüüd päeva vingmõte. Edaspidi olen vaiksem ja rahulikum hull palatist nr. 6, kes, klaaskappi panduna, üksnes tatimulle puhub ja külastusajal pead vangutavatele sõpradele segaduses otsa jõllitab... nagu nurka aetud loom, noh. On ju rõõmustav väljavaade?

0 comments: