27.12.02

Ma ei tea tegelikult isegi, miks ma selle kolm-punkti ennist kirjutasin - võib-olla sellepärast, et sõnu oli vähem kui öelda tahtsin. Nüüd on seesugune tunne veelgi suurem - lõpetasime Henriku ja Silviaga just "Esto TV - Welcome To Estonia" vaatamise... Selle sama, mis vana-aastaõhtul laiema üldsuse südameid rõõmustab. Eee... minu vokabuläär pole tõepoolest nii palju edasi arenenud, et suuta mõtestada äsja viiekümne seitsmesse minutisse mahtunut. Ehk et seal avaldatud ideest kantuna võiks öelda, et mul on ka üks konspiratsiooniteooria: saade on kinni makstud alkohoolitootjate poolt. Lisaks sellele, et ekraanil süüdimatult vaid Viru Valget reklaamiti, ajas nähtu meid ka lihtsalt alkoholipudelite järele küünitama... Hoolimata üksikutest ideesähvatustest (Heimar "Lenk" Raagi rahapakkumine Keskerakonna reklaami eest jne) on noorukid Ken ja Rain oma nice-try'ga taas lihtsalt üle pingutanud elik puusse pannud. Kahjuks. Sest paraku olime me Henrikuga isekeskis vesteldes märksa lõbusamad kui see film üldse olla üritas. Ning ka mõttekamad. Või mis iganes omadussõnu oponendid siinkohal mulle vastu loopida ei sooviks... Pigem meeldis mulle sekund tagasi BBC Prime'ilt nähtud Dame Edna tsitaat "I moist, therefore I am..." End naljakaks pidavad eestlased lihtsalt ei oska kirbet huumorit praktiseerida. Isegi, kui nad väga üritavad... :)

0 comments: