23.1.03

Ma ei saa midagi parata, et tööaegses unisuses teiste kodukatele kipun kakerdama. Ja Pärtel, avastasin, kirjutab täpselt sellest, millest mõtlesin ühel hommikul, kui Kaarli puiesteel liiklusummikuses Tallinnas kusagil jõle kaugel silmapiiril kõrguvasse Postimehesse jalutasin. Ilgelt lögavesine ning nohune oli olla, silmad olid unelohulisest padjast veel poolvidukil ning hambapasta maitse oli suus segunenud tee ja varahommikuse äratussuitsu mekiga... Ja inimesed mu ümber kadusid üksteise järel augulistel tänavatel laiutavatesse lumeporilompidesse. Nagu kümme väikest neegrit, mõtlesin. Aga tekst ise on jõlehea. Kes klikata ei viitsi, lugegu siinkohal:

kui suureks kasvan, siis tahan saada trollijuhiks. ma tahaks hakata trolliliinil sõitma numbriga 3. minu spetsialiteediks oleks trolliga nõksutamine. veel meeldib mulle see iuuuuuuuuuuuu hääl, mida troll kiirendades teeb. alati kui ma trollipeale lähen, siis vaatan, et miks need inimesed, kes trollist välja tulevad on imeliku näoga. silmad krõllis ja näost kollased. siis kui troll sõitma hakkab, siis tuleb meelde. saan aru. nõka-nõka-iuuuuuuuuuuuuu. kui keegi tahab piletit osta, siis ei müü ma seda talle enne, kui ma järgmises peatuses olen, kus võtan ohkega raha, küsin kümme korda üle, et millist piletit ta tahab, kuigi mulle on antud viiekroonine, mis on nagu kõige odavam pilet (!) ja siis vajutan aeglaselt oma töntsi sõrmega nuppu ja annan pileti sellest plekisest tilkuvast luugist, kuhu suure pakasega sõrmed kinni külmuvad, pobisen natuke oma raske elu üle ja hakkan peatusest välja sõitma. nõka-nõka-iuuuuuuuuuu. teiste trollijuhtidega võistlen sellepeale, kes kõige rohkem päeva jooksul sarvi maha sõidab. seal kaarli puiesteel sarvede mahasõitmine annab kõige rohkem punkte, sest see paneb terve liikluse natukeseks kinni. viskan oma oraanzi vesti selga ja kombin aeglaselt, paar korda libastudes ja kukkudes trolli taha, kus avastan, et ma jätsin oma kindad kabiini. käin kinnaste järel ja asun sarvi uuesti püsti ajama. üritan mitu korda sarvede ja liinide kokkupõrget võimalikult efektselt teha, et ta sädemeid pilluks. see eriti ei õnnestu. proovin ikkagi. kui see mind ära tüütab, siis komberdan kabiini ja annan gaasi. nõka-nõka-iuuuuuuuuuu...

0 comments: