10.2.03

esmaspäev... midagi siin vahepeal pidi juhtuma, sest muidu oleks mu päevaraamat käivitunud... huvitav, kas tuleb see liigsest informatsioonihulgast, mis mu madli account-i koormab või on see lihtsalt tähtede ja tsüklonite vale seis. nädalavahetus tõi igatahes eurovisiooni, mille tulemuse osas võiks küll eestlastele öelda: jätke möla ja vaadake, mis edasi tuleb. eriti head on kommentaatorid, kes saadavad epliku esmalt p...sse, siis teatavad, et nemad kevadel toimuvat ei vaata ja siis pläägutavad, et eurovisioon ongi üks jõle-jama üritus ja neile pole see kunagi meeldinud. h-a-l-l-o-o-o!? siin pole küsimus isegi poosis, vaid mitte-mainstream'iga samastuda üritamine. ma ka ei vaata riigikogu infotundi, seitset vaprat, ntv-d ega kuula klassikaraadiot. kas ma peaksin poosi pärast käima ja kätsatama, et "headnõmedad, ma küll seda-ja-teist ei vaata ega kuula."

Siinkohal kiidan Aigi ja enda intervjuud Eplikuga. Ja Anneli, vabandan, et eile niivõrd rakkes olin, et sulle õnnekallitki saata ei saanud. Teen seda siinkohal. Nii et kogu maailm kuuleb. :)

0 comments: