12.2.03

Polegi täna aega, näe, kirjutada olnud. Mitte et ma väga asine ja töine oleksin, ent lihtsalt - sisselogimine on ju tüütu, kui sa seda linux-iga pead tegema. Tunnistan, varem olin ma Linuxist neutraalsel arvamusel, kuid kui toimetus üritas kokkuhoiupoliitika eesmärgil vähemalt uudistetoimetuse arvutipargi ümber vahetada, siis korrigeerisin oma seisukohti: k-u-r-a-t! Mul ei ole vaja teada, et see on "kasutajasõbralikkus ise" ja "nii ülimugav, et ei jookse isegi kinni". Mul on vaja teha oma tööd vahenditega, mida ma tean ja tunnen ning mille kasutusoskusi olen ma lihvinud juba 1991. aastast. Ma ei taha, et pean iga üksikelemendi salvestamiseks ruudu poole pöörduma. Ma ei taha, et ta ei tunne ära *.pdf-e, *.ppt-sid, ei suuda printida ega copy-pasteteha, sest "vahemälu on veel nõrk". Mind ei huvita sellised argumendid. Nii, nüüd olen ma veel vihasem. Lisaks JOOKSEB see arvuti kokku. Mõnikord kolm korda päevas, mõnikord saab ühe korraga hakkama. vastikvastikvastik, nagu pilluks jänes pehmetes ja karvastes.

0 comments: