18.3.03

Minu viimane sissekanne tänasel päeval (noh, praegu ma arvan küll nii!) p e a b olema Arnold Oksmaast. Täna õhtul on film. Alates kella 2005-st TV 3-s. Vist. Hmm, ma peaks kontrollima, kas see oli õige kanal ja õige kellaaeg, aga ma olen liiga laisk selleks, et uus aken avada... hea küll, ma teen seda.... Onjah: Emotsionaalne ning kuulsusejanuline Arnold Oksmaa sai laiemalt tuntuks pärast seda, kui saavutas mullu sügisel Soomes puuetega inimeste Eurovisioonil teise koha. Sellest hoolimata, et teine koht anti kõigile osalejatele peale võitja, nõuab Arnold suure võidu eest Eesti riigilt auhinnaraha. On kummaline aeg, milles me elame. Kollased kuulsused on vallutanud kogu maailma ja igaüks ihkab olla nendesarnane. Osadel inimestel pole oskust seda ihalust peita. Filmi peategelase avalikud enesepaljastused on otseseks jätkuks miljonite inimeste salajastele unistustele. Filmi rezhissöör-operaator Urmas E. Liivi varasemad tööd on "Mimikri", mis on portreelugu transvestiitlikust lauljast Erkki Otsmanist ning "Inimene kadus", mis jutustab teadmata kadunud inimestest.

0 comments: