14.5.03

Põhimõtteliselt võiks alustada päeva taas liinuksiteemaliste nutujorudega, aga mul pole, hoolimata sombust ja silmiprügistavast tuulest, seks äkki mingit tuju. Istun siin naabri laua taga, ees pisike sülearvuti ja tunnen, ka kõhukorinatest hoolimata, end suurepäraselt. Uniselt, ent suurepäraselt. Eile tutvusin Henriku ja Silviaga Narva maanteel avatud Sushi-restoraniga. Oli muhe, mõnus ja ettekandjannad, päritolult vene rahvusest, oli jõleülipüüdlikud. Lahkumisel avas üks ukse ja teine oli juba trepi peal ära saatmas. Henrik mainis, et nad alati seda mitte ei tee. Ju siis eile oli eriline. Kinno minna ei saanud, sest tööinimestele pole kokakoolaplaasa vist üldse mõelnud - kõik filmid teevad oma viimase ringi üheksa ja kümne vahel õhtul ning jätavad mu seetõttu kõigest heast paremast ilma. Ja huvitav, kas ma olen teile juba kiitnud "Kolme näoga meest", mille leiab Tallinna vanalinnas üksnes roomates, sest selle sissepääs asub tõenäoliselt allpool mere pinda :) Vist olen... kuidagi kahtlaselt tuttav tuleb ette. Igatahes otsustasin heade veinide nimesid üles kirjutama. Silvia seevastu üles pildistama. Väike erinevus - mina olen ülestähenduse ära kustutanud... ja Silvia pildid diliitis Henrik. Ihihi.

0 comments: