17.6.03

Äh, ma nii lootsin, et jõuab veel enne südaööd sissekande teha, aga ei midagi - õhtu (nagu ka eilne öö) venisid pikale: öösel oli vaja ju aiida purki saada. Et hiljem Nuubia orjalaagris chillida ja kella poole kuue paiku hommikul õndasse unne suikuda. Pidutseda nad meil igatahes oskavad... Ja täna? Nüüd siis on selge, et tänavused lõpetajad saavad tanu alla. Või nagu Kalmer ütles oma lõpuülikonnast rääkides: "Sa ei tohi mind enne lõpetamist kostüümis näha!" Niisiis, tanu alla. Annelil ja Marisel on ülikooliuks kohe-kohe kinni kõmahtamas (26ndal... oli vist) ja meil Kalmeeroga seisab see siis nüüd homme...ei, täna ees. Nii et - kel viitsimist aktsioonist osa saada, eks astuge kella kuue paiku õhtul ülikooli peahoone eest läbi. Tartu. Ülikooli. Aga enne oli veel vaja kuulus esinäitlejatar Eva sünnipäevaoinaks joota, et siis mitte-kostümeeritud Naksitralle etendusele nõutada. Kogu Tammelinna lastekari oli piletid ostnud, aga nemad teatasid, et kostüümid on pesus ja auto katki. Kurat, maivõi. Nii jäänudki ja ainsaks trallijaks oli Elis. Sõbrad on igal juhul armsad. Elu ka. Ma võin mainida, et mul on sadu-sadu-sadu pilte selle va nogiaga tehtud, aga ma lihtsalt õrritan - ma ei suuda neid kõiki võrguavarustesse panna... ooo, kurat! Mulle meenus, et ma jään kasutajanimest ilma... appi - kes pakub mulle võrguruumi. Kirjutage: andri-punkt-maimets-ät-postimees-punkt-ee.

0 comments: