19.8.03

Tänases SLÕhtulehes on ülitore lugu pealkirjaga "Pärast pidu". Tõenäoliselt seda lehe internetiversioonis pole, mistõttu läheb pisut aega, et see siia ümber lüüa. Aga kui on, tuleb asjaosalistel teada anda - kust seda leida võiks. Teine huvitav tähelepanek. Postimehesse integreeritud vene rahvusest ajakirjaniknoored on toredad. Eile küsis üks suvereporter minu käest, et kas mulle meeldib Postimehes töötada. Tõele au andes ei osanud ma midagi konkreetset vastata. Meeldib? Ei meeldi? Mille järgi seda hinnata? Ja kas saabki hinnata. Töö on töö. Teisalt, ma seda ju ei teeks, kui ei meeldiks. Või siiski, äkki ma muud ei oskagi. No, ma tõesti langesin identiteedihäiresse - kas meile meeldib see töö, mida me teeme või teeme seda seepärast, et muud ei oska, mujal ei löö läbi või ons seal mõni muu põhjus. Huvitav, nüüd hakkasin ma ennast miskipärast kui teleseriaalis "Seks ja linn" tundma... Ei taha trammi küljele enda pilti!

0 comments: