2.9.03

No nii, nüüd on siis talv käes. Täna otsisin kapist jope välja ja sukeldusin, küll päikesepaistelisse, ent siiski külmtuulisesse Tallinnasse... Brr. Teisipäevad saab kuulutada tehnika- ja kroonikapäevaks, sest Henrik tegi oma tele-debüüdi ja Kroonika jätkab ilmumist... Mis sa, hing, muud ikka tahad :) Mis puudutab eilset, siis Tartust raporteeriti: "Istuvad Taaralinna sirged puud ja ohkavad - nende suure suvekuuma eest varjupakkunud krässus oksavõrad on unustatud - tudengid! Neid on palju. Nad liiguvad kahe- ja kolmekaupa. Kogunevad nurga peal, istuvad kambakesi murul ja eputavad kõigile suurima mõnuga kuidas ISICsildiga plastkaardile sulatatud õppelaen veenab müüjat hõbedast Cato Blancot tudengi suvepehmesse kätte usaldama. Mina käin ja olen võõras. Mu rüüstatud lokid suruvad ennast tugevasti vastu mu pead ja jälgivad pelglikult juuksurite meistritöid tarkusepaistetust ihkavatel tudengikuppudel. Mu rahulik ja enesekindel samm on muutunud pelglikuks poolkarglevaks põiklemiseks. Peita tahaks ennast täiesti ära. Üritangi. appi?"

0 comments: