1.10.03

Hoo, ma arvasin just, et ongi juba teine oktoober, see va Klassiõe sünnipäev. Aga ei - pisuke kiirsissekanne siiski uue kuu avapäevale kah. Olen vahetanud seks nädalaks Tallinna Tartu vastu. Parem ongi. Varasügisene angiin kaob perearsti ja Kodu rahustavas läheduses märksa mõnusamalt. Sellistel hetkedel pole Tartul võrdset. Tallinn, see võrdub siis suur ja tähtis-olemise, töötegemise linn. Sellest pole pääsu. Aga Tartus on. On palju muud, kui "vara üles, hilja voodi, nõnda rikkus majja toodi..." Või, "nõnda võlad ära maksti..." :) Ah, ma ei tea ka. Kohustuste vabam nädala algus on aidanud mul mitmes asjas selgusele jõuda. Kasvõi meelde tuletada, kes ma olen ja kust ma tulen. Ehk, kes on need inimesed, kes kõige-kõige on ja kelle pärast võib pea tulle pista küll... Ärge saage valesti aru, see siin pole üldse depressiivne sissekanne. Ma olen tegelikult väga õnnelik. Ja julgen teha enam otsuseid, mis mind enda jaoks tühjast-tähjast eraldab...

0 comments: