30.1.04

Ajakirjandus teeb muret. Hoolimata sest, et reede on. Tänases EPLis kirjutab Sporditähe peatoimetaja Indrek Schwede muretult, et David Beckham kehastab maailma ebavõrdsust. Hea artikkel on, viidetega Aasia turgudele ja sellele, et tänapäeva sportlane on tavaline reklaamitulp, kes peab olema glamuurne, publikule müüma ja kelle taga peab olema väga suur koduturg. Kurb on vaid see, et samalt ideelt tõukuv artikkel on kord juba kirjutatud. Schwedel näib kätte olevat sattunud ajakirja Time eelmise aasta suvenumber, milles kolumnist Michael Elliott oma artiklis "Brand It like Beckham" sarnaseid arenguid analüüsib. Tõepoolest, müts maha, et eestikeelsele lugejaskonnale suunatud artiklis on pisut sisse toodud ka kohalike sportlaste brändiks olemise näiteid jne, ent niisugustel puhkudel oleks viisakas olemasolevatele aruteludele siiski vihjata. Kas ma olen süüdi, et võõrkeeli oskan ning et välisajakirjandust jälgin? Paha-paha.

0 comments: