14.1.04

Oo, minu tänasest unenäeost, niisiis. Oli ootamatul kombel meie supermodelliga esimese ringi sugulussidemeis. Mingil kummalisel moel selgus, et tegu on meie õega. Tegelikult pool&otild;ega, isa tütrega teisest abielust. Freaky! Aga olgu, nii me siis tähistasime jõule koos. Tõenäoliselt pidi see Soomes toimuma, aga kindel ei või olla. Igatahes otsustasime mingil hetkel looduskaunis kohas (ma arvan vähemalt, et selline see paik oli) basseini ujuma minna. Loomulikult lõpetasin mina kümblus-supluse snorgeldamisega basseini põhjas, kunstlikult tekitatud õhutussüsteeme ja Punasest merest tuttavaid imekalasid kaedes. Ja kõik huumordasid üksnes teemal, et oo! kas võib supermodelli katsuda, et ta ei pidavat päris olema. Jesus! Kreisi oli ka see, et vanusevaheks selgus meil kaheksa-üheksa aastat ning mina olin tõen&aouml;eliselt juba kusagil 30ndates. Ei tea, kas see oli nüüd tulevikunägemus või? Igatahes istusin hommikul silmi avades pisut voodiserval ja mõlgutasin, et mis see siis nüüd oli. Hmm...

0 comments: