14.4.04

Eile sai majas söök otsa. Seepeale jõin ma umbes kümme liitrit mustsõstra teed ja tundsin end maailma kõige haigemana. Kunksmoori värk, noh. Aga ega siis magama saanud minna - tuli kõik toredad videofilmid, mis sadu kordi nähtud, uuesti üle vaadata. Siinkohal on mul küsimus - kus kohas on minu "Lauldes vihmas"? Või "Shokolaad"? Või "Viies element"? Ma olen kindel, et laenasin kellelegi. Aga kellele... Hommikul vahtisin tükk aega kassi oma näljaste silmadega (vt esimene lause) ja lasin vaimusilmal omaette liikuda. Siis hakkas tast kahju ja kobisin ära tööle. Ega siingi parem ole - tonnide viisi kohvi, mis toimetuse köögist minu kõhtu on jõudnud, panevad pigem hallutsinatsioone nägema. Eile olin juba selle äärel. Vist. Või nägin ma hallutsinatsioone, justkui oleksid mul hallutsinatsioonid. Huvitav, mis tunne see on? Ja kõigile, kes mind arvavad teadvat, ent ei saa oma lolluses siiski minust kunagi aru - mitte keegi ei sunni mind tegema midagi sellist, mida ma ei taha. Mitte kunagi. Eile üks üritas. Ma hammustasin. [...Mihkel Jaakson, appi...]

0 comments: