9.4.04

Hip-hip, hurraa! Häid saabunud munadepühi kõigile teilee. Kui mu mälu mind ei peta, siis tegelikult hakkab see munadega askeldamine alles pühapäeval, täna tuleb kõigile kristlikele kannatustele mõelda. Hmm... Oli ju midagi sellist? Nagu näha, pole ma eriti religiooniteadlik. Muuseas, vaikust ja mitte-midagi-toimumist iseloomustas ka tänane TV 3 uudistesaade. Kui Tomberg mikrofoniga kokakoolaplaasa ette aetakse ja kinost saabuvatelt inimestelt "Kuidas Kristuse kannatused teile meeldisid" küsima pannakse, siis on ikka midagi väga valesti. Ajakirjanduslikus mõttes, pean siin silmas. Nämm-nämm, Urmas ahvatleb jäätisega - oeh, kana taignas ja ... tort. Noh, väga pühalik ühesõnaga. Kuna kõik üle õla piiluvad, mida ma siia sirgeldan, siis mul jooksis tõtt-öelda mõte kokku. :) Oleme külas ja naudime uusasunduste püsiühenduse mugavaid võimalusi. Ole advanced, õpetab Urmas Meelist. Jarek ainult tänitab, et ma trükivigu teen. Vastik. PS. Ma pean endale meelde jätma, et eile õppisin seltskondlikult selgeks uue kaardimängu, mille omapära jäägu minu teada. Ma kaotasin kogu aeg. Aga mitte meelega.

0 comments: