29.4.04

Niisiis, see kontsert eile. Pean möönama, et eelmise aastaga võrrelda, paraku, ei saa. Salme kultuurikeskusesse üle kolimine peletas ilmselgelt inimesi (kes see ikka Koplisse kakerdab) ja programm oli tunduvalt lahjam kui mullu (vrd naisnäitlejate ansambel eelmisel aastal ja Virumaa noored kapelletnokad tänavu) - ent, pole hullu: kontserdi päästsid minu jaoks Vägilased (elagu Meelika!), Johansonid ja Eesti Keeled. Mõnus ja hea. Ja nüüd, mil olen tööl juba poolteist tundi passinud, on hea aeg hakata kärarikkalt Henriku sünnipäeva tähistama - heh, va-na-i-ni-me-neee :) Oi, meenus tagasihoidlik ebameeldiv üllatus sel kaunil sompushommikul: tulin tööle, et hakata eilset ümarlauda arvutisse lööma, ent niipea, kui koti avasin, pahvatas sealt Smaugi salatöö välja... Ta vist vihastas mu peale eile, et ma talle hakklihakastet ei andnud ja nii susserdas ta öösel mu seljakoti üleni...well, how should I put it politely... Lasi täis ühesõnaga. Nii alustasime tööpäeva siin toimetuses tuulutustöödega. Henrik soovitas, et ehk ei peaks ma talle enam juua andma. Aga kas ta siis kuivab seest ära? Kassivobla pole ka hea lahendus.

Ning veel - mäletate neid Res Publica lubadusi, et seksikad mehed saabuvad Eestisse. Noh, ma ei hakka siin Klassiõe plaanist rääkima (tal ju Tartus homme öösel korporante jalaga segada:) ), aga mis oleks, kui võtaks selle värvilise sildi nüüd kätte ja läheks näiteks lennujaama saabuvatesse lendudesse ja muudkui ootaks, silt käes ja otsiks arglikult pilkkontakti saabuvate reisijatega. Et kas "Mr Sexy" siis tuleb või mitte... See oleks üpris lõbus pilt, igatahes :)

0 comments: