3.6.04

Ehh, huvitavad ajad. Mõned inimesed, näiteks nagu Karel või siis nagu Raivo võtavad kätte oma seitse asja, pühivad jalge alt Eestimaa tolmu ja teatavad, et lähevad ära Londonisse. Lennupileti tagasisõidu kuupäev on lahtine kuni novembrini. Otsivad sealt töö ja hakkavad rõõmsalt elama. Jesver, kui lõbus. Neil puhkudel ma alati mõtlen, et on alles ettevõtlikkus - mida ma siin kopitan ja hädaldan, kuivõrd raske elu mul on :) Noh, tegelikult ma muidugi ei hädaldagi niisuguste asjade üle, aga kättevõtmist seks, et sõita kuhugi "uut elu alustama" või vähemalt proovimagi... Seda ka pole. Phähh, aga võiks. Nüüd ma natukene urisen enda peale, teen rõdul ühe suitsu, võtan päikest ja kohvi ja hakkan taas kirjutama. Väikesed sõrmed teavadki rohkem sõnu, muuseas, kui teised sõrmed. Ausõna.

0 comments: