20.7.04

Mulle meenus siinkohal kunagine keelenali, mida Katsiga küljelt vaatasime ja itsitasime. Meediaküljel pole mitte haruharv juhus, mil räägitakse midagi teleka naljadest. Ja saa sa siis nüüd aru, mida ma sellega mõelnud olen, kui reas ootamatult seesugune poolitussõna esineb: teleka-nali. Natuke mõtlemist ja siis mõistabki :)
 
Ühesõnaga, jäägu see huumor siis keelefriikidele. Aga põhimõtteliselt on täna mu ametliku suvepuhkuse teine päev. Jee! Täna ei tahaks teps mitte oma kalleid kolleege õrritama minna... Nagu ma eile juba tegin. Aga oli vaja ju ometi töölt läbi käia ja kurblik-irooniliselt naeratada, et näe - teie siin muudkui töötate, aga mina ei tee mitte kui midagi. Nad olid valmis mulle kambakat tegema. Ma olen selles enam kui kindel. Seepeale võtsin oma seitse asja ja putkasin shopping-tuurile. Kuidagi tuleb ju kättevõideldud puhkuseraha laiaks lüüa. Näiteks ujumisriideid ostes. Tore, et igal pool on ujukate allahindlus - kauplused on loobunud tuhandete sisseostetud ujumisriiete eest mõistlikku tasu saamast. Sest eks see hooaeg hakkabki juba lõppema. Masendav. Nüüd ootame autot, et Viinistusse kimada. Ehk midagigi suvist näha-teha, ehkki pilved pealinna taevas kogunevad juba viimaseid tunde üpris hirmuäratavalt. Täna varahommikul ärkasin puhkusehirmuhigi otsa ees. Sest miks muidu mu laup üleni märg oli. Aga võib-olla oli lihtsalt palav. Äkki peaks talvetekist loobuma... Hmm... Hea mõte.
 
Nädalavahetus oli tormiline. Nagu ikka, kui Postimees suvepäevi peab. Sedapuhku Käärikul. Sedapuhku Kekkose sauna ja muheda järve kaldal. Ujuma! Paadilaenutama! (Oo, ja see polnudki mina, kes täisrõivis järve kukkus. Nojah, kolmeinimese paat oli meie tarvis seitsmekohaliseks laienenud ja eks sel oli kõrini järgmisi tegelasi endasse oodata. Nii ta paadisillalt eemaldus, visates viimase reisija karsumm! järvesügavusse. Ei, kõik laabus ülhästi. Ausõna.:)) Lõkkesussutama! SaunaõhtutamaJa lisaks veel rahvaste pall (aia, mu sõrm!), mis oli heaks alternatiiviks suisa jubedale Almer Jansu tantsutrennile ja Artur Raidmetsa õhtujuhtimisele.
 
Ja pühapäev tõi seiklused Lõuna-Eesti avarusis. Nämma! Kas te teadsite, et Tõrvas (teine välde!) on kaubahall Tõrvik ja FIE Kassi-Endel laenutab videokassette. Hiljem nägime üht ontliku onu rattaga mööda maanteeavarusi ringi väntamas ja kujutasime ette, et see ongi see va Kassi-Endel, kes Altnurga Endlale parasjagu mingit mõnusat seiklusfilmi kohale kärutab. Ihihi. Ja Tõrvast sain endale ka uue hambaharja Moonika (näe, jäigi Henriku autosse!), kelle juba pärast Tõrvat käiku lasime, et metsa vahel Katsi ja Henrikuga endale kaubanduslikku välimust anda. Noh, nice try, anyway! Pärnusse kärutasin ma juba ise, sest Henrik pidi ometi töönägu tegema. Väike pikniku-shoping ja juba me räntsatasime külili Silvia mõnusasse Raeküla-koju, et bruschettasid pista ja mune kugistada. Saatjaks mahlased marjajoogid... Ee, okei, see oli lihtsalt alliteratsiooni huvides. Tegelikult löristasime küll Saku on-ice'i. Ja kui Päike oli meie kallal oma töö teinud (nagu ka punased sipelgad, kes mind liigselt kõrvast hammustasid), kolistasime Haapsallu. Singer-Vingeri ja Dagö kontserdile. Viimane neist oli täitsa tore. Esimese etteaste rikkus ära vaid kahtlaselt mööda lava ringi tuikuv ja kakerdav Hardi Volmer, kes kontserdi alul ootamatult "Tere, Kuressaare rahvas! Te olete parimad!" karjus. Ee, kui ta ei lugenuks kõiki laulusõnu paksust kladest maha, oleks ma selle talle isegi andestanud. Aga kui ta isegi endakirjutatud sõnu ei mäleta, siis... Ja tal oli mingi kahtlane kana kõikide leheneegrite kitkuda. Sest need olid tal kogu aeg hambus. Hõmm...
 
Nüüd aga vakatan, sest suvi tahab oma osa nõuda - õue!

0 comments: