22.7.04

Nii. Nüüd siis oleme taas jôudnud sesse kaunisse festivalipaika Pori linnakeses. Jeehhuu! Tegelikult on muljeid küll ja veel, ent kuna see pressiala on siin nii ülerahvastatud ja täis ebameeldivaid korraldaja-töötajaid, siis ma praegu lihtsalt ei räägi :) Ilm on lihtsalt suurepärane - tundub, et päike lôômab sajakraadise kuumusega. Mida vist ei saa öelda sugugi Tallinna kohta. Ihihi. Mis sel elul praegu ikka viga - väike vein, väike piknik... ja ohjeldamatult head muusikat. Muudkui ole, toida parte (ja kuradi lollakaid kajakaid, kes partide eest kôik ära tahavad süüa) ja vaidle môttetute naistega elu môtte üle. Sorry, aga ma teen oma elusuhtlusvalikud alati ise. :)  Ujuda tahaks. Nagu mee-lee-tuult. Sest ma olen juba esimeste tundidega saanud endale pôletuse pähe, mul on tunne. Kraaps.

0 comments: