25.8.04

Jesver, hakka või tõsiseks spordifänniks selle möödunud olümpiapäeva peale :) Noh, ma ei räägi neist anaboolsetest sportsmännidest, aga see, et Tammert medalile sai, oli lihtsalt eriti armas. Kujutasime siin üheskoos ette, et olümpiamängudel peaks rajatama hiiglaslik häbipost, kuhu päevade jooksul üha enam dopingulisi käeraudu seatakse. Mõelda vaid, igal keskpäeval tuleb auvalve neile rohekashallikat häbisuppi pakkuma ning kohalikud ja piletiostjad saavad neid mädatomatitega loopida. Vaat siis teavad, mis tähendab olümpiamängudel oma konkurente-kolleege ja pealtvaatajaid petta. Ma peaksin vist sellele Zhakrokile (Noh, see ROK-i president) helistama ja selle idee maha müüma. Tammerti autasustamine oli ka veetlev - kreekalikud tibid nägid tagantvaates välja kui kamp Ku Klux Klani, kes kappavad tormijalu medalistide suunas. Ja muidu olekski kõik hästi olnud, kui va Anu Säärits suudaks oma ohked ja "kui ajalooline-ajalooline" hüüded vaka all hoida. "On tore, et midagi head meie olümpiavõitjal sellest Ateena olümpiavõistlusest jääb ka meenutada," suudab ta õhkida ja sinna juurde meenutada, kuidas ajalooline Maratoni väljak jääb ikka sinna kätt ja ajalooline olümpiastaadion tänna kätt. Oeh, ma ei või. Päeva lõpp oli muidugi eriti lahe, siis, kui Jelena Isinbajeva oma koledale kolleegmutile Feofanovale koha kätte näitas ja nagu kiuste 4.91 oma enda maailmarekordi üle hüppas. Nämma! Tere, spordifänn Andri. Vali, kas sa lähed nüüd spordikooli või siis Paldiski maanteele, et pead ja jalga telekat seest kätte saada :) Muidugi, peamine põhjus on ikkagi võimalus meie spordiajakirjanike otse-eetri keelekasutuse üle tänitada. Proovige, teil hakkab lõbusam. Lembitu Kuuse "meditsiiniline taimaut" on üks väga huvitav termin... Oeh, see tuli mulle praegu meelde, aga noh, eks neid hirmarmasõudseid väljendeid ole muidugi veelgi. Magama!

1 comments:

paulina said...

Lõpetage lahutus

Abielulahutus ei ole lahendus kõigile probleemidele. Mõnikord võivad lapsed selle lahutuse all kannatada ja neil võib olla elu jooksul valu. Enne lahutust on vaja mõelda, kas see on hea samm ja mis tulevikus juhtub. Mul oli sarnane probleem, kuid täna on minu elus õnnelik päev, sest DR Tugala aitas mul oma abikaasa armastusega tagasi saada.

Ma olin 6 aastat abielus ja see oli nii kohutav, sest mu abikaasa petta mind ja ma tahtsin lahutada, aga kui kohtusin dr Tugalaga, kuidas ta abielu ja suhetega seotud probleemid lahendas, otsustasin ma talle sõnumi saata ja vastas, Ma selgitasin ja ütlesin, et ma ei muretse, et ta mind aitab. Kolm päeva pärast loitsumist tuli mu abikaasa koju ja palus mul andeks talle selle eest, mida ta mulle tegi. Oh mu Jumal, ma olen nii õnnelik. Ja siin märgin nüüd, sest mu abikaasa on täiesti muutunud. Ta tahab alati olla minu kõrval ja ei saa midagi teha ilma minu kohalolekuta. Ma tõesti nautin oma abielu nüüd.
Loodan, et see aitab ka kedagi.

DR TUGALA KONTAKT ...... EMAIL: acubespiritualhome@live.com
PROFESSIONAAL / NUMBER NUMBER +2348111959371