1.8.04

Ma olen kindel, et midagi sellest, mis ma äsja kirjutasin, ei jäänud alles, aga ikkagi mainin ma lühidalt ära, et mõnuleme Henriku ja Silviaga Kabli rannas ja ma üritan internetti vägistada. Niipea, kui keegi sisse helistab, läheb ta muidugi lolliks. Aga vesi on soe. Tõesti. Parem kui Botnia lahes hiljuti. Henrik seda jälle ei usu ja keeldub vette ronimast. Saabumise Rannametsa loodusrajalt - nämma! Soovitan soojalt. Viimased päevad eks Pärnumaal möödunud ongi. Eile näiteks üritasime liha grillida. Loomaliha kavaldas meid üle ja ei valminud ka kahe tunni möödudes, mil uut lauamängu kolmekesi mängisime. Ihihi! Suvi on siis nüüd käes jah, nendin ma, vaadates tuules sahisevat pilliroogu ja püüdes päikesekiirtes aru saada, mida ekraanile kirjutan :) On suvi ja Pärnu ja Rannahotell, laulis laul kunagi. Ilma Rannahotellita (küll aga Rannakohviku ülivastiku Pariisi sibulasupiga) on ka tore.

0 comments: