21.10.04

Nädalavahetus on käega katsuda, sest Tannu "Droopy" Tatter on aktiveerunud. Rõõm-rõõm!: On ikka natsa aega mööda läinud, kui teile viimati mõnunewsi saatsin. He he käisin ennast päikese all laadimas ja nüüd olen üks pruun -tuff - mother….! Aga mis minust, räägime parem mõnust. Unustage väljas varitsev sügis, olme, mured ja hingevalud. Me oleme ju kõigest inimesed! Ja vajame mõnu, möllu, armastust ja head muusikat. Seda ma teiega just jagada tahaksin. Seega juba see reede tulge julgelt Hollywoodi manu, sest P. Julm ja Meri vanad Rulers of the Deep kunnid annavad kuuma. Spets audiovisuaal FX ja julmalt tantsu! Laupäeval omlett sisse, parki jalutama ja õhtuks vormi. Kes veel ei ole Havannas käinud, siis osa Kuubast toome teile laupäeval Hollikas kätte. DJ Johel Escobar ja DJ Dominguez on taas meite maal hunnikus salsa ja latin-popiga paugutamas. Kes salsat ei oska, siis luban, et õpetame! Olge ikka sama traksis ja tublid ning kohtume öös! Nämma. Siin linnas juba igav ei hakka.

Aga päev, see kõle-külm-tuuline oktoobripäev, on olnud väga unine. Külm on ikka veel kontides - käisin tööhommikusöögil Pegasuses, mis oli lihtsalt lõdisema ajavalt jahe. Ja isegi söepannid (teate, ma ei tea, mis sõna see on, peaministriturneelt saabunud Henrik ka ei tea... Gaasi-midagi?) - tegelikult muidugi üks tühja ballooniga nurgas kõlkuv pannike - sooja küll ei andnud. Võeh. Eilsel lõunapausil prahvatasin Igrekile, et heh, ma olen ikka siivsuse etalon küll. Ja mõte arenes kohe edasi, et ei tea, kas Pariisi mõnes teadusmuuseumis (või kus iganes mujal nad neid ka ei hoia) võiks ma saada auväärse koha massi- ja meetrietaloni kõrvale. Oleks igatahes väga tore. :)

0 comments: