29.3.05

Ja tänase päeva tsitaat tuleb Banaani-Annikalt (okei, see oli tegelikult eilses SLÕhtulehes, ent et mul nii palju teha oli, ei jõudnud ma seda siis üles kribida). "Ma olen nii tüdinenud kodus istumisest, kõik nurgad on ära kraamitud. Täitsa jube, mul pole elus sellist asja olnud, et istun päev läbi kodus,» ohkab piiga, kes pärast võitu «Baari»-saates võttis aasta lõpus aja maha. «Käin mööda trenne, solaariumis, ilusalongides, šoppan. Mitte midagi ei ole teha, täiesti kodune elu,» tunnistab Annika, kes on tööst vaba elu nautinud juba kolm kuud. Täiesti kodune, indeed. Huvitav, kuidas oleks võimalik nii jabura jutuga inimesi ajakirjandusest eemale hoida?

Aga hommik tuli H ja Kr-ga taas TOP-i restoranis. Mõnus singiomlett oli imehea, ehkki esiti olime üritanud ligineda teletorni Galaxy restoranile. Aga kell 10 nad veel hommikusööki ei serveerinud ja valvelauamutt nõutas pääslas 50 krooni. Loobusime, sest ei soovinud selle summa eest pelgalt 170 meetri kõrgusel ringi vaadata. Huvitav, kas selle pääslamaksu tasuvad alati ka ringhäälingu saatekeskuse töötajad, kes oma agregaatidele ligi tahavad pääsed? Vaesed nemad.

0 comments: