27.4.05

Lahe, ma ei teagi enam, kas ma tahan Kiievisse minna... :)


Meil käib siin praegu töö täies hoos. Ukrainlased on revolutsiooniunest üles ärganud ja nüüd käivad ettevalmistused täies hoos - saalis pannakse praegu valgustust üles, Sport Palace'i ees pannakse asfalti ja vuntsitakse kõike korda. Kui nüüd siia interneti püsiühendus ka pandaks, siis oleks eriti hästi. Praegu on kamba peale üks internetiühendus ja kasutame seda korda-mööda. Iga päev lubatakse, et homme tuleb :)

Oled sa siin käinud? Elu on siin selline, nagu meil 10 aastat tagasi.
Igal tänavanurgal on valuutavahetuspunktid, putkad ja isegi tänaval müüakse igast träni - sukkpükse, patareisid, mänguasju, puuvilju, küpsiseid... Täna nägin kaht vanatädi, kes müüsid maa-aluses käigus toorest kana. Ma ei kujuta ette, kes seda ostab.

Ostsin endale täna Kiievi kesklinna suurest kaubamajast kruusi. Kuna ma unustasin dollareid vahetada, siis maksin krediitkaardiga. Kui vähegi võimalik, siis ma enam nii ei tee :) Kassas selgus, et igal pool krediitkaardiga maksta ei saa. Tädi kirjutas mulle tšeki, kus oli kirjas, mida ma ostsin, kui palju maksis, tema allkiri jms ning saatis mu krediitkaardi keskusesse teisel pool saali. Maksin seal raha ära, mu ost registreeriti, mulle anti maksekinnitus ja ma läksin tagasi kassasse. Kassas pandi maksekinnitusele pitser peale, müüja allkiri alla, vahetuseülem vaatas ostu üle ja nagu naksti saingi kruusi kätte!!!

Metroo on korralik - puhas, korras ja mõnel pool on ilusad massiivsed lühtrid laes. Metroopilet maksab 50 kopikat, mis teeb eesti rahas natuke üle 1 krooni. Kui metroo sõitma hakkab, siis valjuhääldis öeldakse alati, et olge viisakad ning andke invaliididele ja vanuritele istet :) Takso pole ka kallis, lepid tüüpidega hinna kokku, siis on ok. Kusjuures tõstad linnas käe üles - kõik autod peavad kinni, mitte ainult taksod :) Restoranid pole ka kallid, poes on toit eriti odav...


Lahe reisikiri kõigi unistuste maalt Ukrainast

0 comments: