Maailma progressiivsem reklaami- ja turundusilm räägib "screening'ust" ehk "ekraanistumisest" - tarbimisharjumuste muutustest, tähelepanu pälvimisest ekraanide kaudu: arvutid, mobiiltelefonid, iPodid jne; ekraanistumine tähendab sedagi, et uuteks tänavateks, jalutuspaikadeks ja puiesteedeks saavad kaubamajade jalutuskoridoride, kuhu tuleb nüüd seniste outdoor'ide asemel värvilised LED-ekraani püsti panna, et kaupu reklaamida. Miks seda räägin? Ekraanide kaustamise võimalusi meie argielus esitleb hästi lihtsalt Ricky Martin oma uues videos "It's Alright": tüüp nimelt ei tulegi linnapildis säravatelt ekraanidelt välja, lauldes ühistranspordis, tänaval ja sinu taskus. Põnev!
Ahjaa, taas ETV-emotsioon. Ma saan aru, et Anne Veski on staar, ent kui kaua ikka võib, kui eile hommikul tegi Margus Saar temaga "Tähelaeva" ja täna hommikul tegi pika intervjuu temaga Marko Reikop!? Ja õhtupoolikul kuuleb televisioonis veel tema laule ja... Oeh. :)
27.2.06
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment