27.3.06

Ma märtsikuus läen merele...

Tänu T meenutamisele ja tähelepanu juhtimisele nägin, et sõbrad Viljandist on lahkunud presidendi auks selle kunagise pildi üles riputanud... Veider, ehkki mälupilt sellest päevast on siiani ere, ei meenunud mulle, kas mul see pilt üldse olemas oli. See oli Veljo Tormise juubeliaasta, mil Meri kantselei ootamatult teatas, et nüüd on nad Viljandi poole teel. Mälestused.

Ma märtsikuus läen merele, must maha jäeb mu pruudike.
Sest meri on mio elukoht, mio rõõm ja lootus, hädäoht.
Kus kohas jõlusam on viel kui suisel ajal mere piäl.
Kui laev läeb kärmelt edäsi ja päike paistab soojasti.
Siis mere laened hõlpsaste mio laeva kandvad rannalõ.
Kui vaiksed, vagurad nemad on, siis merimehel ia õnn.
Kui ilm läeb vahest tormilõ, tuul tõstab purjud kõrgõlõ.
Ei julgust siiski kaota miä, ei rõhu südänt murõga.
Kus inimesel loodud surm, äi seält tedä ärä peästä hirm.
Ei maa piäl põlõ tienistust, mis ärä piästäks surma suust.
Ma märtsikuus läen merele, must maha jäeb mu pruudike


Aitäh, folk.ee

PS. Mulle meeldib pressiteade, mis ütleb, et Jüri Engelbrecht sai Euroopa Teaduste Akadeemiate Ühenduse uueks presidendiks. Asi selles, et ingliskeelsena kõlab see ühendus nii: All European Academies ehk lühendatult ALLEA. Väga paslik on folgiteema lõpetuseks meenutada hirmhead ansamblit Alle-aa. Alle-aa, allee-aaaa... :)

0 comments: