31.5.06

Damned trousers

"Neetud püksid". See on minu uue hittloo nimi. Laulud sünnivad ju elust enesest, eks? Kui ma endale Ateenast Bershka poest (superlahe kaubamärk!) lumivalged püksid ostsin ja õnnest särasin, et vaid 500 krooniga need kätte sain, siis ei osanud ma muidugi aimata, et kodus satuvad nad pesumasinasse kollase kampsuniga. Mnjah! Eks siis sai Stockmann kodukeemiast tühjaks ostetud, paar päeva solgutatud... Ja olidki püksid valged. Muidugi mitte enam lumivalged, vaid sellised hele-heledad elevandiluupüksid. Okei. Kui ma nad siis täna jalga ajasin, avastasin järsku autoroolis istudes, et olen sigaretikoniga pükstesse augu põletanud. Oi, kui lahe, mõtlesin ma hambaid kiristades. Pealegi on täna ka tubakavaba päev. Miskipärast meenus mulle Alanis Morrisette'i laul "Ironic". Ju siis ei ole need neetud püksid ette nähtud mu jalas istuma.

Aga meie Ateena-saagas oleks see siis juba teine hittlugu. Esimese loo räpiosa saime Korintose rongijaamas passides, kui teadustajatädi jaamahoone ruuporitesse teatas: "Please mind the gap between the train and the plat!" Algul arvasime, et tegu on katkise krapiga. Aga kui see sõnum jäigi korduma, siis leidsime, et tõenäoliselt on kreeklased sõnast "platform" mingi comfy'ma lühendväljendi loonud. Nii me seal siis koos Liisi ja Kareliga räppisime ning laulsime sekka inglaste euroloo viisiosa: "What did you learn at school today..." Oh, Kreeka...

Veel muusikast. Pärast eilset on mul uus lemmik-soundtrack. Olete te kuulnud, kuidas Emilie Simon "Pingviinide marsile" tausta laulab? Uuuu! :)

0 comments: