12.7.02

Kloogal on ilus ja sume. Ilusam tegelikult, kui see pilt, mille siia illustratsiooniks juurde otsisin. Aga ma pidin teiega oma emotsioone jagama, sest ... noh, teate ju küll. Igatahes on see ülesvõte tehtud eile Stroomi rannas.
Vesi näikse saanud lahutamaks osaks minu elust elik süda kipub kuidagi laia vetevälja poole. Ehkki ise loen ennast hoopis jõeinimeseks - voolava vee inimeseks.
Aga Klooga juurde tagasi tulles tuleb mainida, et eilne improviseeritud väljasõiduistung oli tegelikult meeldiv. Põhimõtteliselt. Kui vaid mõningane süüdimatus ei ajaks asju keeruliseks. :) Aga pole hullu - ma vähemalt ütlesin eile, et kirjutan siia midagi, millest Sa ka aru võiksid saada... Ja pealegi mõtlesin ma nüüd, vaadates kõiki suviseid inimesi, et ma lähen nüüd lähima võileivagrilli poole...

0 comments: