3.9.02

"Ilset ma ei saan'd ja see tolgus ka ei saa,
Ilse tapan ka piksenoolega!"


Einoh, tõesti tore, et mälestused riburadamisi päevavalgele virvendavad. Kõigepealt leian kodust Tartu 10. Keskkooli almanahhi "Pesapuu" ja loen õudusmuigega enda ja oma kunagiste klassikaaslaste üllitisi ning siis helistab Klassiõde ja teatab, et leidis meie kunagise menuetenduse laulusõnad ülesse ja ümiseb neid nüüd endamisi... Muidugi, nüüd teen seda ju minagi :) Ja meenutan siinkohal, kuis Nele, hiljem aga Katrin veenval viisil venitasid: "Olen väga üksik ma, lohutust ei kuskilt saa - teistel kõigil poisid on, mina ainult unistan. Mina ainult unistan, mi-i-na a-ainu-uu-lt u-uu-ni-ii-sta-a-an..."
Oo, keskkool, sa oled nii õndsalt ajaloo hõlmas... ja oo, ülikool, miks sa ükskord ajalukku küll ei läe...

0 comments: