29.10.02

Lepime ühes asjas, palun, kokku. MUL EI OLE zhigulid, null kuut, Ladat... mida kõike veel! Keegi ajukääbik on otsustanud ostan-müün-vahetan-väljaandes Soov enda nullkuuest lahti saada, lisades sinna tõenäoliselt minu telefoninumbri. Siiras tänu, ma oleks pidanud viimase kolme-nelja päeva kõned kõik üles kirjutama, inimestega sõpradeks saama, nendele viisakusvisiite korraldama ja lõpuks veel perekonda ka kutsuma - kõik Metsanurga Vellod ja Alam-Pedja Volodjad oleks minu sinasõbrad ja nii me käulataks ühiselt nullkuue seljas mööda Taga-Eesti poriseid külavaheteid ja tunneks end lõpmatult õnnelikena. AGA EI KIRJUTANUD ja nüüd jääb mul üle ainult sapiselt sajatada - mul e i ole autot, veel vähem sellist, millest lahti tahaksin saada!

Ja need siin pildi peal on paari päeva eest lubatud pilk minu enda küpsetatud kaneelipätsidele :)

0 comments: