18.7.03

Lisaks Pori-uudistele midagi ka Los Angelesest. Konnalt.
"siin on paras hullumaja lahti. 3 tundi tagasi s6itis mingi hull yhel laadal autoga rahva sekka. umbes 50 inimest on vigastatud ja 10 surnud ja taevas on helikoptereid t2is ja kogu aeg s6idab m6ni kiirabi huilates m00da. sest see juhtus meist ainult m6ne km kaugusel ja t2pselt seal, kus ma tavaliselt ise oma p2evakesi veedan. ma olen ausalt 0eldes r66mus, et ma t2na hommikul sinna laadale ei viitsinud minna. ja see autojuht olevat kuulu j2rgi 81-aastane ja s6itis 80-90 km tunnis. uskumatu."

Igasugu imelikke tüüpe luusib ikka ringi. See tuletab mulle meelde öö, mil Carmen Kass oma filmi salvestas. Kui Aleksandraga võttepaigale lähenesime, saabus Põhjaväila mingisugune hull dzhiip, kes neid väila kurve sõna otseses mõttes kahel rattal võttis, siis täispöörde tegi ja liikluse oma ristirästi olekuga lihtsalt kinni pani.

0 comments: