22.3.04

Ja kaks väga olulist asja - ma ei osta kunagi Tartu Õlletehase pirnilimonaadi, sest koolinoorte peo sponsori agaruse tõttu on mul soontes vere asemel just see sama limpamõdu. Oo! Ning, ehkki ma ei ole kõnekaardi POP! sihtgrupp, on mul tunne, et ma peaksin selle endale ostma. Juhhussussuu! Kuulake laule (e r i t i vene keeles) ja laulge ise kaasa :) Kui seda ikka söögi alla ja peale niivõrd palju kuulatud on, siis - ükskord peab ju reklaam mõjuma, noh!

Argipäevil me planeedil
juhtub üht-teist maagilist
ega seletada keegi
kõike täpselt saagi vist.
Aga kui su ukse taga
luurab pultrapunt - kop-kop!,
julgelt võid neid tervitada:
"Stopp! Mind kaitseb võimas POP!"

POP ei ole teha poppi,
tuimalt ringi mütata -
POP on siis, kui tarvis, appi
sõpradele rutata!

POP on lahe olemine,
POP on sõnum sõbrale,
POP on teate tulemine
üle kauge maa ja vee.
POP on see, kui sulle messe
saadab tuttav poiss või pliks.
POP toob teateid mobladesse,
öeldes, kes ja kus ja miks.

POP ei ole teha poppi,
tuimalt ringi mütata -
POP on siis, kui tarvis, appi
sõpradele rutata!

POP, kui pobzid üle mere,
teisi nõuga aidates.
POP on see, kui hüüad tere,
oma sõprust näidates.
Ohtu sattudes parooli
tuleb teada - see on POP!
POPid koju, POPid kooli,
siis on maa peal kõik tip-top!

0 comments: