29.3.04

Uhh, esiteks ei saa ma veel sellest kellakeeramisest sotti: magama minnes õieti und pole ja üles tõustes on meeletu uni. Segane värk. Eile alustasime kevadpuhastusega. Läksime poodi, tegime puhastusvahendite leti tühjaks ja asusime kraamima. Kõige tüütumad vidinad on vannitoa kroomitud kraanid ja torud, kas teate. Ma peaks käivitama puhastusveebi ja siis seal majapidamislikke näpunäiteid hakkama jagama. Või siis sealt lugema. Ja kui seesugune juba olemas on, siis - ärge hoidke vaka all, andke mulle ka teada. Nii - ja siis veel: täna hommikul kaebas Smaug mind loomakaitsesse. See oli küll unes, vahetult enne üles ärkamist, aga ma ei saanud midagi parata sinna, kui unes nii tõetruu näis, et ta mulle ühe külla tulnud tegelase täis laskis. Ja kui ma teda siis taga ajama hakkasin, helises äratuskõne, registreerudes unes kui Smaugi kõne loomakaitsesse. Selline kentsakas esmaspäeva hommik, niisiis. Palju õnne, Lennart Meri.

0 comments: