5.7.04

Katke kirjast Los Angeleses peesitavalt Konnalt: "t2na on mul plaanis v2ike kino, arvan ma. sestmul on siis ymbruskonnas neid 7 tykki. Meil nii hästi pole ikka läinud, et ümbruskonnast seitse kino võiks leida. Kokakoolaplaasa ja Sõprus vaid, võeh. Ei maksa unistada sellestki, et tänavune suvi meile mõne sooja-sooja päeva tooks. Õige otsus, Konnake! Praegu olen veel pi-i-sut optimist ja ühman ikkagi, et äh, meil oli see-eest laulupidu. Varsti läheb seegi emotsioon kaotsi ja siis jääbki vaid kõle kodumaine suvi. Muuseas, eile sai mu bloogil kaks aastat täis. Nagu mõnel teiselgi mõne aja eest... :) Ja tunded-mõtted on sootuks teistsugused kui aasta eest. Naljakas on see elu ikka küll. Muide, kuidas küll bloogide vanust arvutada? Kui koertel-kassidel arvutatakse inimaastaid seitsmekordselt otsa, siis kas bloogil kui koduloomal (juhul kui koduloom = harjumus) võiks olla ka midagi seesugust? Et kunas bloog täiskasvanuks saab... Sellised huvitavad küsimused. Ma pean vähem mõtlema hakkama.

0 comments: