31.8.04

Üks tuttava tuttav kirjutas: "Mulle tuli meelde, et Erki Nool rääkis eile, kuidas Rüütel oli pärast Leedu korvpallikaotust läinud Leedu presidendi juurde ja soovinud õnne võidu ja üldse olümpial eduka esinemise puhul." Mua-ha-ha. Aga ma olen samasugune seniil, mulle tundub. Üritame nimelt sõpradega Katsi ja Parveli pulmakingitust kompunnida. Käisin jahil ja tõin ära. Nüüd ei suuda keegi meist, humanitaaridest, kokku arvutada ja ära jagada, kes ja kui palju midagi millegi eest maksab. Andke ikka arvutamine mulle, ma luban, et viin teid pankrotti. Ma olin kaval - reastasin kõik kingiosalised üksteise alla ja panin järjekorranumbrid ilusasti ette. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 6. 7. Ja jagasin saadud tulemuse seitsmega, sest meid oli ju ometi seitse. Eee... Sama hästi võiksin ma lihtsalt niisama kõigile raha anda. :)

Oo, milline sadu õues lajatas. Elagu suvereporterid, kes viimas päeva tööl olles kangesti rõdul lahkumispidu pidada tahavad. Lisan siia Kalmeero kauni kirjelduse Taagepera lossist: "Miks ehitati lossi torn nii kõrge? Hugo armastas oma abikaasat väga, ning soovis et naine saaks imetleda nii päikesetõusu kui selle loojumist. Anna Sophie sai ka tornist ülevaate sellest kuidas töötas põllul talurahvas. Räägitakse et ta oli väga nõudlik ja karmikäeline loodrite suhtes, kes põllul ilmaaegu küüru tõstis, see ka nahutada saanud."

0 comments: