19.9.04

Imeline ilm imelikul ajal... (Smaug poeb nagu hulluke ja ei lase kirjutada). Saabusin just Sarah Brightmani kontserdilt. Ja teate, erinevalt oma eelarvamusist, mulle meeldis. Ja sellele eestimaalaste hordile ka. Aga võib-olla on mu veider tuju ses süüdi. Katki.

Mõtted sinust ammu,
heitma pidin peast
Kui küsid kas ma sain tast üle
Ma ei teaks, ei teaks

Kuid üks kõne võib muuta
Põhjust tal loota
Siit tagasi olen pea
Nõutult seisan ning ei tea
Kas on see hea

Ref: On külm ja on hilja,
Kuid ma sellest ei tee välja
Kell kolm, siin sillal
Ootan sind, sa ju lubasid tulla

Kas keegi ütleks mulle
Miks teed sa vahel nii
Mind jätad üksi mitmeks päevaks
On see vast piin

Kuid üks kõne võib muuta
Põhjust tal loota
Siit tagasi olen pea
Nõutult seisan ning ei tea
Kas on see hea

Kui pimesi torman su poole
Kui mulle miski muu ei loeks
Kas saaks pihta su nooled mu poole
Kui su juurde varju ma poen (...)


A-i-a.

0 comments: