16.10.04

Hilisöised tervitused Eestimaa pinnale. Oleme edukalt jõudnud Slokas ielale [update: loomulikult on tegu Skolas ielaga, täpsustused kommentaarides] Riiga, et kasutada lahket võimalust ööbida siinsel "Eestimaa pinnal". Jaa, Aigi - "Laine" hotelli peauks paistab otse aknast ja küütleb oma kollakat tooni meenutamaks mullust. Ihihi. Nüüd aga võtame suuna "Nautilusele" - pidu peab ka saama, ma ei jõua enam seda va Riia palsamit mekkida (väkk!). Tegelikult on uni, sest mina pidin ometigi ainus kaine olema, kes automobiili Lätimaale tüürib. Jeerum, kuus tundi roolis - mul on tunne, et ma olen ise peast juba suunatuli. Ja Läti piirivalvurit üldse ei huvitanud, kas mul load on või et mis autoga on tegu - vaadati ainult iidee-kaarti ja saadeti reipa käevibutusega edasi. Ilus on siin, kas teate. :)

0 comments: