14.12.04

Kurat, kas saab ükskord koju või jaa, mul on nii s... olla, et lausa patt on kontoris passida. Tänane ilm ka eriti tuju ei tõsta, oleme ausad. Väkk. Oma perearsti juurde ka sõita eriti ei viitsi, eks maarahvatarkus - küüslauk, mesi, neoangiin - ja kõik muu juurdekuuluv ajab ehk ka esialgu asja ära. Väkk, väkk, väkk! Ma juba ähvardasin kolleege, et jään homsest ametlikult tõbiseks ja selle peale tuli nimesid-mitte-nimetada-kolleegi suust hale piuks, kes lunis mind jumalakeeli nädala lõpuni siiski tööl käima. Eh, ma saan ju aru, et teistel ka tööd palju ja et minu nikerdist keegi hea meelega enda kanda võta... Aga mina olen nüüd tervisemaniakk ja ei kavatse veel Liiva-Annuse juurde minna :) P.S. Ametliku kirja pealkiri Tallinna kirjade registrist: "Koidu ja Komeedi tänava vibratsioon". Hmm, paljutõotav.

0 comments: