30.12.04

"Vana hea aasta peab lõppema nüüd ära-a, aasta uus, aasta hea, sünnib näärisära-a-s...," lauldi omal ajal lastelavastuses "Paharet lumeveskis". Heeh, olid ajad. Igatahes olen ma probleemi ees - kuidas on vene keeles "näärid" ja kuidas on inglise keeles "head vana aasta lõppu!" Ma olen segaduses, sest ei suuda seda kuidagi välja mõelda :S "Rent" ruulis, kui nii võib öelda. Ja Klisteri karaoke-hõnguline sünnipäev ning sellele järgnenud "aastalõpuvastuvõtt" meie pool. Jheez, hea et mul varahommikulgi meenus, et tuleb kaks külge materjali toota. Ihihi. Ja "Kanade mäss" ruulib samuti...:) Niisiis, tagantjärele korraks veel õnnesoov Klisterile (eile), isale (eile) ja Argole (eile).

1 comments:

Anonymous said...

Näärid on vene keeles novõi god.

sest näärid tuleb rootsikeelsest sõnast nyar, mis tähendab uus aasta.

have a nice end of the year.