4.1.05

Head uut aastat! Täna ju veel võib seda rõkata. Ma ei saa aru, miks ma nii tagasihoidlikult vaikne olen olnud. Hmm... Uusaasta saabus igatahes Lasnamäe nõlval "leinavale" linnale kaemisega. Ilutulestikumöll ei tahtnud sootuks vaibida. Oh, neid pidusid ja pidustusi, mis aasta algus endaga kaasa toonud on. Siinkohal tänu P.-le kes otsustas 1. jaanuaril toredad inimesed kõik jäätisekokteili-õhtule kutsuda. Ihihi, nii me seal siis istusime, blaseerunud pilk kinnitunud teleekraanilt kiirgava "Õnne 13" külge. Aga okei, see oli veel tibens-tobens peagi alanud filmiga "Kohtumine tundmatuga" võrreldes. Hea, et hiljem sai klubis keefiri. Järgmise päeva R 2 "Aastahitid" panid mind hoopis uute muredega silmitsi seisma: no, kuidas kurat, ma küll seltskonnakroonikat teen, kui ma ei leia endas oskust helistada tuntud poptööstuse-nägudele, et neilt pärida, kellega nad siis nüüd sedapuhku magavad. Ai, Kroonikasse ma vististi ikkagi ei sobiks. Hühühü!

0 comments: