25.10.05

And now something completely different... :) Mjäuu! See on kassipoeg, kes sai endale nimeks Info-Veebi. Oi, see on küll pikk lugu, mis ta kõik läbi on pidanud elama, aga vähemalt seda võin ma kinnitada, et sellisel tüübil on oma päris kodu nüüd olemas. Enne oli kodutu. Kas ma ikka olen öelnud, et kassid on megad? Hmm, okei, what else is new.

Põhimõtteliselt võiks ma nüüd päeva lõppenuks lugeda - iga päev ei jõua vist küll kell seitse ärgata (ja veel süümekatega, sest ma ju ise lubasin endale, et hakkan vene keeles käima. Huvitav, kas ma peaks lubama, et jään ka seal käima? See vist oleks pisut ennatlik, mulle tundub. Igatahes pole ma pärast teist varahommikust tundi loengu kasutegurist veel aru saanud. Aargh. Uni on. Kui viitsiks, räägiks pisut ringhäälingust. Aga ei viitsi.

0 comments: