2.11.05

Allpool siis aegade kõige kallimate filmide loetelu. Ehk siis esimesed 20. Mida näeme? Paljud kõige-kõige'd pole veel valmiski. Heh, aga juba pressivad end tabelisse. :)

Aitab nüüd tõbine olemisest (ma olen ammu veendunud, et see on hingeline seisund, mitte faktiline olukord) ja tõtakem tööle. Muuseas, mambohommiku-tegijad lubavad, et me saame aasta lõpuks väga headeks tantsijateks. No, ma ei tea - kui sa kuuesammumambost tsha-tsha-tshaa peale lähed, algul aeglaselt, siis kärmelt, ja vahepeal viuh-vauh! pöördeid juurde teed... Minu naabrid võiksid soovida mind hullarisse panna, kui nad mind igal kesknädala hommikul teleka ees ukerdamas näeksid. "Lõpp igavaks ei lähe vä?" "Oi, oi, mis mu jalad teevad - teevad ikka cha-cha-cha, kikivad!" "Harjutamine teeb meistriks, Rainer!" :S

0 comments: