5.12.05
Di, Digi, Diminuendo
Müügilaused on lahedad. Iseasi, kas see ka turundusstrateegiat väljendab, ent lõbus on ju lugeda, kuidas Presshouse'i juht Janis Kaal lubab Arvutimaailma äraostmisel järgmist: "Tehing on osa kirjastuse lähiaastatele planeeritud agressiivsest laienemiskavast." Cool! Eesti ajakirjandusturgu ja iseloomu tundes paneb mind sõna 'agressiivne' veidi kukalt kratsima. Võib ju lõõpida, et ei tea, kas hakatakse konkurentidele nüüd lõuga andma pimedatel tänavatel või midagi, ent siiski: huvitav oleks kuulda analüütikute kommentaare aasta-aastalt kuumenenud trükiajakirjade turu kohta ja sellegi tõiga kohta, et häid (spetsialiseeritud, kogemustega) tegijaid on praegu lihtsalt harukordselt vähe. Kui just Presshouse ise koolitusega tegelema ei hakka. Minu arvates pole säärased täienduskoolitused veel väga vilja kandnud. Aga Presshouse'ile vihjeks - te võiksite oma Di-loogikat jätkata. Muusikasõprade ajakiri Diminuendo ja Disko ootavad tegemist, popkultuuri zhurnaal Di:p samuti. Sotsioloogilised uurimused saaksid kajastatud Diskussioonis või Diskursuses. Ja eks meesteajakirjade turul võib laineid lüüa ka veel ühe Di-ga algava vidinaga.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment