5.1.06

Gosh! Memories!

Gosh! Lugesin just ühe newyorklase bloogi, kes loetles üles kõik oma aastavahetused alates 1987. aastast. Hea mälu. Ehkki ma muidugi ei tea, kaua tal aega läks, et see kõik välja nuputada. Võib-olla õnnestub see pisut paiksematel ja mitte nii äkkideedele valla olevatel inimestel... Aga ehk õnnestuks see mul ka, kui ma natuke aega pingsalt lakke jõllitaks või silmamune oma ajju püüaks pöörata... Noh, et äkki tuleb siis paremini meelde. Okei, siinne bloog on igati abiks, aga edasi? Õigemini, aga tagasi?
Kaugustest (!) on eredalt meeles vaid 1997. aasta saabumine (eee, oli või? update: Konn teatas, et see oli ikkagi 1998. aasta saabumine. Häbi, Andri!), mil me maailma kõige jaburama (ja lahedama) uitmõtte ajal bussiga Prahasse logistasime ning kuidas kaasavõetud shampused juba Eesti-Läti piiril otsa lõppesid. Hmm. Õnneks müüdi kohapeal piparkoogiviina ehk Becherovkat. Tuleks vist vanu fotoalbume lapata: ehk tuleb mu mälu tagasi. M-e-emori-i-i-es.
Ei, mitte see lugu, millega Vanemuine praegu mööda Eestit tuuritab. Sest projektist ma paraku suurt lugu ei pea. Vabandust, ent kui ühe ettevõtmise juures on rahalõhn suurem kui selle kunstilisemotsionaalne resultaat, siis ei saa seda ettevõtmist tõsiselt võtta. Täpselt sama maiguga on ka õige pea meile kaela röntsatav "Kreisiraadio" projekt. Kaua võib? Ja kunas (kvaliteedi)spiraalil uuele tasemele küll tõustakse?

Ja et ma ei unustaks jälle selle lõbusa Lindakivi kultuuripalee bändi nime, siis on see Iris. Tõsiselt kämp projekt, mis täna ka "Bingo-lotos" oma järjekordse teleesinemise tegi. :)

Aga veelkord selle newyorklase bloogi juurde. Mulle meeldib teadmine, et mujal ilmas on ka minusuguseid bloogipidajaid, kes aasta algul nohu, köha ja palaviku üle kaebavad. Ainult et tema meelelahutus- ja -lohutusjalutuskäik annab näiteks Viru tänaval patseerimisele silmad ette. Liiatigi meeldib mulle see sarkasm:

More fun than going to Home Depot was walking up Fifth Avenue on a weekday. There are so many glamorous and good-looking people who must spend entire weekdays walking up and down Fifth Avenue, because they were all out there today. And such beautiful architecture and fashionable shops. It felt like what people who have never been to Manhattan imagine Manhattan to be like.

0 comments: