18.1.06

Grr...

Grrr... I'm feeling grrumpy. Ma olen olnud küll endalegi üllatuseks väga tubli ega ole teinud ühtegi sigaretti, ent see ei vähenda minu pahurust. Öö möödus pidevalt ärgates (heh, Vikerhommiku jaoks võiks taoline asi ju päris hea olla, sest ma ärkasin just õigetel aegadel) ja veidrate kuumalainete hoogudega. Aga võib-olla oli see kõik omakorda tingitud sellest, et ma läksin lihtsalt ilmatuma vara magama. Kell kümme. Brr... Noh, näis, mis toob tänane päev. Mul on tunne, et kellelgi pasunasse ma igal juhul sõidan. ;)

Aga Eestimaale on viimaks saabunud põhjendamatu talv. No, saa sa nüüd aru! Kui on vaja talve, siis on mingi lira-löra, aga kui inimesed on oma mõtetega juba pikemate päevade, sulailmade ja soojema kevade juures, siis on ilmavanast täiesti alatu ja mõeldamatu mingi kolmekümne külmakraadiga saabuda. Totakas.

0 comments: