18.1.06

What a Wonderful World

"Oma selgitust mööda oli Aivar parajasti süldilõikamisega ametis ning hoidis kahvlit ühes ja nuga teises käes. Kui naine teda kallistama tuli, torkas mees embamise ajal naisele kogemata noa selga ning too suri." Mulle meenus paraku "Cihcago" muusikal, milles naise sõnul ta mees kogemata kümme korda tema noa otsa jooksis ning selle tagajärjel loomulikult suri. Täisversiooni sellest jaburast selgitustööst pakub loomulikult PM Online. Ent ilm on siin pealinnas ikkagi imeline. Krõbe ja "ähavardav" (miskipärast kasutab EPL just säärast verbi saabuvast pakasest rääkides... Hmm?) küll, aga päikeseline ja helesinise taevaga. Minge parem õue, ärge porisege! (See viimane soovitus käis minu kohta.)

Hommikust peale on erinevate avalike teenistujate pr-osakonnad paanikahoos pressiteateid saatnud. Nagu üks kolleeg tabavalt märkis - pärast mullust jaanuaritormi üritavad kõik paaniliselt katastroofe ennetada. Jaburad: nii tean täpselt, kunas algab katmata kehadel külmetushaavandite tekkimise oht ning millal ähvardab meid juba külmumise oht. Selle asja nimi on külmaindeks. Cool! See näitab, kuidas on olukord tegelikult, kui ka 35 külmakraadi õues on. Noh, et võtke arvesse näiteks tuul 18 m/s ja juba ongi õues -74 kraadi. Hea, et minu Maci ilmaprogramm "feels like" terminit tunneb. :) ("Appi, ma keeldun koju minemast! Mul on testament veel vormistamata," teatas teine kolleeg.)

0 comments: