9.1.06

Nädalavahetus missugune

Mmm... Ploomikompott vaniljeplombiiri ja kerge brändiga. Milline dekadents! Eee, pigem küll "milline lapsepõlve-tunne". Okei, brändit siis polnud :) Lisaks veel VH1 programm "TOP 20 Worst Videos". Oeh, see on päris naljakas, kui 1980. aastast pärit Ottawan sulle "dii-ai-ess-sii-õu" näkku karjub. Ja suisa kuues koht selles õuduste tabelis. Brhh, sellele järgneb Take Thati "Do What You Want". Juba läkski süda pahaks. Appi! Ja siis tuleb Tight Fiti "The Lion Sleep Tonight". Ma suren! :)

Aga põhimõtteliselt ilmestas tänast päeva viimane "Tuhkatriinu" Linnahallis. Täiesti pretensioonitu lastetükk - miks ka mitte. Vahet ju pole, kas pühapäevati unise silmaga TV3 jubedaid Disney-filme seirata või siis pigem kodumaised lavalugusid vaadata. Eelistan viimast. Ehkki ma ei ole mitte mingil juhul rahul sellega, kuidas Eero Spriit (olgu või lastetükke) lavastab, oli seda "movie-magic'ut" seal lastehordide keskel päris lustaks vaadata.
Pole ju palju lastelavastusi, kus keerulise konstruktsiooniga kalts vaatajate silme ees Tuhkatriinu seljas kauniks ballikleidiks moondub (tõesti nutikalt tehtud!) või kuidas Inese Ristiema kaminasse elava tule võlub või tooli enda juurde nõiub. Ma kujutan ette, et lastele võis see kirevate kostüümide ja klassikaliste muinasjutukangelaste trall päris tore olla. Kuigi ma kuulsin, et Anne Veesaare nõiaroll etenduse alguses ("ja sina, kräsupäine poiss kolmandas reas, ära ka nihele - kui te telefone välja ei lülita, siis ma tulen ja sakutan teid..") ehmatas nii mõnegi pärdiku ära :) Heh. Miskipärast meenus mulle see hirmsosinal öeldud lause "Metsluikedest": "Kuninganna on nõid!" Pangem see minu rikutud fantaasia arvele, mida ma selle flash-back'i alla tegelikult mõtlen. (Ent ma ei saa midagi parata, et see vahutav ja imal muinasjutujulle kõik kokku just selle lause mälusoppidest üles kergitas.)

VH1 tabel jätkub. Kolmas koht? No, mis te pakute. Village People'i "Macho Man" sobib? Palun. (Tõepoolest rõve, uskuge!) Teisele kohale saab Geri Halliwell lauluga "Ride It". Ootan huviga, mis saab veel sitem olla... ... ... "Wired For Sound" - Cliff Richard. Elagu! It's officially awful.

0 comments: